Promovarea online înseamnă publicitate, iar publicitatea contribuie la creșterea vânzărilor. Cine nu ar vrea să vânda mai mult?! Pentru a vinde maui mult, de cele mai multe ori îți permite să cheltui ceva bănuți, de regulă se ia un procent din suma vânzărilor și se alocă publicității.

Concluzia ar fi că poți scoate bani din publicitate doar în cazul în care te poți adresa unui public ce poate influența decizia clienților potențiali de a cumpăra produsul sau serviciul ce face obiectul campaniei publicitare.

Un blog poate face bani din publicitate?

Desigur. Condiția însă rămâne: cititorii blogului trebuie să aibă puterea de a influența cumpărătorul sau în cazuri ideale să fie chiar cei care fac o achiziție pe baza informațiilor obținute de pe acel blog.

Pentru ca un blogăr să poată câștiga suficient încât să trăiască de pe urma publicării de articole, trebuie ca cititorii săi să poată genera vânzări de ordinul zecilor de mii de euro lunar. La prima vedere pare o sumă exorbitantă, dar dacă împărțim suma la un număr de 100.000 de vizitatori unici lunar, atunci vedem că se poate.

Toată lumea vrea să cumpere chestii cât mai ieftine și cât mai bune, astfel încât din ce în ce mai rar decizia de a cumpăra ține de impuls și din ce în ce mai des este bazată pe informare!

Post Author: grig.co