Sunt multe afaceri mici care au descoperit, deja, beneficiile listării lor în Google Maps. Sunt mai ușor de găsit și beneficiază astfel de clienți noi.

Cum apare o locație în Google Maps?

Sunt două mari modalități prin care Google își actualizează hărțile astfel încât să cuprindă cele mai relevante afaceri. Principala metodă este cea mai simplă. Prin serviciul My Business toți posesorii de afaceri au posibilitatea să-și creeze un site de prezentare gratuit și să-și listeze afacerea în toate serviciile Google, inclusiv în Google Maps.

Serviciul Google Maps își încurajează utilizatorii să contribuie cu diverse informații pentru a îmbunătăți informațiile afișate. Acești utilizatori, denumiți ghizi locali (Local Guid) primesc anumite ranguri, în funcție de istoricul și de calitatea contribuțiilor. Ei pot lista locații noi, pot scrie recenzii, pot modifica informații sau posta poze.

De ce nu este listată o anumită locație pe Google Maps?

Dacă ați deschis o mică afacere și ați observat că nu apare în recomandări în nici un fel de căutare, este posibil ca Google să nu fi aflat încă de aceasta.

Chiar și după ce va fi listată afacerea, fie că dumneavoastră o veți adăuga în My Business sau un Local Guide o va lista deoarece îi va părea că adaugă o informație utilă comunității, există posibilitatea ca afișările ca sugestie pentru utilizatorii de rând să întârzie sau să nu apară deloc, deoarece algoritmii de căutare Google nu o găsesc încă relevantă.

Recomandări

Dacă ați ajuns pe această pagină căutând să aflați de ce lumea nu vă cunoaște, poate că ar trebui să vă ocupați mai mult de Promovarea pe Google. Dacă nu aveți timp sau nu știți cum, căutați serviciile unei firme specializate. Un abonament pentru servicii de promovare nu reprezintă un cost exorbitant.

Post Author: grig.co