Este greu de apreciat cât ar costa reclama pe Google Ads atât timp cât nu avem în vedere costul raportat la câțiva parametri de bază: Costul per vizitator, costul per acțiune sau costul per 1000 de lei vânzări generate. Singurul răspuns valid, ar fi acela că reclama costă atât cât îți permiți.

Cât trebuie să plătești la Google Ads pentru un click?

Prețul este stabilit automat de algoritmii Google care stabilește locul în care este afișat anunțul în funcție de cât este dispus fiecare advertiser să ofere pentru un click. Așa dar, costul depinde în mod direct de concurența pentru cuvintele cheie țintite, de puterea de cumpărare a persoanei care vizionează anunțul, dar și de relevanța anunțului afișat. În practică, costul pentru un singur click este cuprins între 1 ban și 20 lei pentru mai mult de 99% din anunțurile afișate la noi, media costului situându-se undeva în jurul sumei de 0.15 lei/click. Trebuie menționat faptul că un cost mic per click nu garantează și un număr considerabil mai mare de conversii, deoarece Google are posibilitatea de a determina cât de mare este probabilitatea ca cel care face click-ul să devină un potențial client. Pentru utilizatorii care au o mai mare probabilitate de a acționa în vederea achiziționării unui produs sau serviciu Google va afișa anunțuri ale advertiserilor care sunt dispusi să achite o sumă mai mare pentru fiecare „conversie” sau un CPA cât mai mare.

Cât te costă vânzări de 1000 lei generate de Google Ads

Ideal ar fi să nu achiți mai mult de 50 lei pentru fiecare 1000 lei generați din vânzări, dar de multe ori acest lucru este imposibil și va trebui să te declari mulțumit chiar dacă tot profitul rezultat din vânzările generate de campanii Google Ads se va duce pe reclame. Cum de mai poate fi considerată rentabilă o campanie în care tot ceea ce câștigi se duce pe reclame? Dacă ai viziune, poți profita și din aceste campanii deoarece, deși nu rămâi cu nimic din vânzări pe termen scurt, pe termen lung poți avea de câștigat în mod serios, deoarece cu fiecare vânzare poți câștiga un client ce poate fi fidelizat în vederea asigurării unei vânzări previzibile în viitor.

Post Author: grig.co

One Reply to “Cât costă reclama prin Google Ads?”

Comments are closed.