Întrebarea este destul de firească, dar nu poate beneficia de un răspuns precis și concis.
Înainte de a încerca răspund la această întrebare, ar trebui să am eu câteva răspunsuri la întrebări legate de site-ul ce se vrea promovat, dar și despre ceea ce se dorește a fi obținut în urma promovării.

De multe ori, răspunsul s-ar putea să vă lase un gust amar și să vă facă să realizați că nu vă permiteți sau că nu are șanse să devină profitabilă promovarea.

Țineți totuși minte că orice problemă are o rezolvare. Se pot găsi soluții de promovare eficiente în orice situații, singurele condiții pentru ca o promovare pe internet să fie eficientă sunt: existența interesului real pentru produsul dumneavoastră și a puterii de cumpărare a celor interesați.

Știați că există mai multe tipuri de promovare pe Google?

  • Promovarea plătită direct către Google – serviciul se numește Google AdWords și vă permite să plătiți pentru realizarea anumitor obiective cuantificabile: click, vizionare etc.

    Acest serviciu are avantajul de a vă aduce vizitatori în câteva ore de la setarea campaniei pentru prețuri de la 0,01€ per vizitator și fără a avea o limită superioară, acesta putând sări de câteva zeci de euro de vizitator sau chiar mai mult (acest preț se formează în urma unei licitații automate instant și ține cont foarte mult de puterea de cumpărare de care dispun concurenții).

    Marele dezavantaj al promovării plătite de acest tip – PPC – (nu doar Google o oferă, o face și FaceBook dar și alte firme mai mici) este că efectele sale dispar odată ce bugetul alocat s-a epuizat.

  • SEO – promovarea organică prin SEO – Există puțini specialiști SEO buni, care să fie și disponibili, așa că nu-și vor oferi serviciile prea ieftin, îndeosebi datorită faptului că mai au nevoie și de anumite unelte SEO, destul de costisitoare.
    Cum găsești un specialist SEO bun? Simplu. Îl cauți pe Google! Dacă-l găsești, atunci ai și garanția faptului că are ceva cunoștințe și rezultate în domeniu.
    Am început să vorbesc despre SEO, fără să vă spun ca vorbesc despre dezavantajul major al acestui serviciu: prețul. Un alt dezavantaj major ar fi acela că rezultatele acestei promovări se lasă așteptate, de multe ori trec luni de zile fără nici un rezultat, pe deasupra: nimeni nu poate să vă ofere garanții (excepție fac doar acei specialiști care nu știu mai nimic despre SEO).

    Principalul avantaj al acestei metode de promovare pe Google este acela de a da rezultate pe termen lung, multă vreme chiar si ani după ce bugetele alocate se vor fi epuizat. Optimizarea pentru motoarele de căutare poate părea costisitoare și sunt anumite situații în care rezultatele nu justifică aceste costuri, care sunt determinate de foarte multe ori și de costurile uneltelor seo folosite. Aceste situații trebuiesc evitate, fie prim optimizarea costurilor, fie prin maximizarea rezultatelor.

    Vreți să știți cât ar costa promovarea unui site pe Google într-un caz mai particular?
    Știți vorba aceea: Întreabă și ți se va răspunde?, datele de contact pot fi găsite aici: http://grig.co
    Alternativ, puteți consulta această oferta: grig.co/promovare-web-site/

Post Author: grig.co

GRIG.CO NEW MEDIA SRL-D este o mica agenție de publicitate care și-a propus să ofere servicii de calitate în domeniul realizării și promovării site-urilor web.
Puteți afla mai multe despre oferta acestei agenții pe site-ul de prezentare: » grig.co