Piața imobiliară este în general una foarte dinamică și printre cele mai concurențiale, poate doar piața autoturismelor second-hand să mai fie la fel de agresivă. Datorită acestui fapt, este destul de dificil să promovezi un site din domeniul imobiliar.

Dacă mai luăm în seamă și valorile relativ mari ale tranzacțiilor, valori care permit ca și bugetele de publicitate să fie pe măsură, ne dăm seama imediat că această dificultate se oglindește și în costuri, poate mai mult ca în alte domenii.

Dacă luăm cazul unui singur consultant imobiliar care vrea să-și promoveze ofertele strict pe zona și categoria de tranzacții pe care se axează, acesta are șanse destul de mari să facă o promovare rentabilă țintind cuvinte cheie specifice, care nu au chiar o foarte mare concurență, dar care îi vor putea aduce succesul la care tinde.

Un buget lunar de câteva sute de euro, împărțit atât în campanii CPC cât și în campanii de optimizare pentru motoarele de căutare, ar trebui să-i asigure destulă clientelă încât să supraviețuiască pe piață, depinde de felul în care el reușește să-și fidelizeze clientela și să obțină recomandări astfel încât să devină un consultant imobiliar de succes!

În cazul agențiilor imobiliare, bugetele cresc în funcție de cât de mult din această piață vor să acopere, dar se pare că nu există încă o agenție imobiliară care să fi reușit o promovare atât de eficientă încât atunci când vrei să apelezi la serviciile unor specialiști pentru a te ajuta într-o tranzacție imobiliară, să știi clar că acea agenție este un lider de piață, așa cum se întâmplă, de exemplu în alte domenii.

Post Author: grig.co